معرفی 5 تا از بهترین پیانو های دیجیتال سال 2020 پیام بگذارید

معرفی 5 پیانو دیجیتال برتر بازار برای نوازندگان پیانو

اگر یک پیانیست هستید که فضای مناسب برای پیانوی آکوستیک ندارد، می خواهید پیانو شما قابل حمل باشد یا اینکه صدای خاص کیبور را ترجیح می دهید، پیدا کردن کیبورد هایی که مطابق با همه نیازهای ما باشند دشوار است.

هنگامی که شما شروع به یادگیری نحوه نواختن پیانو می کنید، حتما باید حداقل یک کیبورد داشته باشید تا به میزان کافی حس کار کردن با یک پیانو را داشته باشید. بعضی از مواردی که موقع خرید کیبورد دیجیتال باید به آن ها دقت کنید عبارتند از: کلید های weighted، کلید های real-size، دارای حداقل 66 کلید (ترجیحا 88)، پدال سالم  و مناسب، دارای اکشن پیانو، صدای با کیفیت پیانو، یک پایه قابل تنظیم و …

در این مقاله پنج عدد از بهترین مدل های کیبورد ها برای نوازندگان پیانو آورده شده که در صورت عدم امکان خرید پیانو آکوستیک، به آنها توصیه می کنم.

پیانو دیجیتالی Korg SP-170s

این پیانو طراحی مشابه پیانو های سنتی دارد و قابل حمل ، دارای صفحه کلیدی راحت، دارای کلاویه های سنگین در سطح پیانو های آکوستیک و 3 سطح حساسیت برای تاچ می باشد. در بخش فروشگاه پیانوپارس میتوانید مشخصات کامل آن را مشاهده بفرمایید.

پیانو دیجیتالی Yamaha P35B 88-keyg

برند پیانو یاماها بر همگان اشناست! مدل P35 به عنوان یک پیانوی دیجیتال بین سری P بسیار محبوب است و همه چیزهایی را که یک پیانیست مشتاق نیاز دارد، یکجا جمع کرده است از جمله : نمونه های AWM با کیفیت بالا، اکشن چکش 88 نت ظریف برای حداکثر قابلیت حمل، پایه نگهداری برگه های نوت، منبع تغذیه و پدال (footwwitch)

پیانو دیجیتالی Yamaha YDP-V240 Arius 88 Key

مدل Yamaha YDP-V240 یک پیانوی دیجیتال کنسول است که دارای اکشن چکش 88 نت می باشد. این پیانو دیجیتالی ظاهر، احساس و از همه مهمتر صدایی مشابه یک پیانو گران قیمت آکوستیک گران را دارد. اکشن چکش 88 نت این پیانو مورد پسند انواع پیانیست ها، چه مبتدی و چه حرفه‌ای، خواهد بود.

پیانو دیجیتالی Kawai KDP-90

کاوای نیز یکی از قدیمیترین های ژاپن میباشد! محصولات با کیفیت و جون سخت! مدل KDP-90 این پیانو دیجیتالی با استفاده از اکشن چکش پیشرفته IV (AHAIV-F)  با 88 نت طراحی شده است. هنگام لمس و استفاده از این پیانو دیجیتالی، احساس نواختن یک پیانو واقعی را به شما می دهد.

پیانو دیجیتالی Casio Privia PX-850 88 Weighted-Key

این پیانو یک پیانو دیجیتال معروف از خانواده Privia Casio می باشد که صدای عالی و شگفت انگیزی دارد. این پیانوی دیجیتالی 88 نت و هم چنین یک سیستم بلندگو دوتایی 20W دارد که صدای بلندی در حد یک کنسرت ایجاد می کند.

هر مدلی که می خرید فقط به یاد داشته باشید که بتوانید به درستی پشت کیبورد بنشینید، یعنی نیمکت قابل تنظیم و پایه ایستاده داشته باشد. بنابراین به نزدیکترین فروشگاه موسیقی پیانوپارس رفته و با بررسی کیبوردهای با کیفیتی که در دسترستان است، کیبورد موردنظرتان را خریداری کنید!

هرچند که قیمت پیانو یکی از صالی ترین فاکتورهای خرید یک برای شروع می باشد اما به دلایل فنی در این مقاله از ان چشم پوشی شده و تمام تلاش بر این بوده که بهترین پیانو از نظر کارایی انتخاب شوند! فارغ از در نظر گرفتن آن ها. برای خرید اقساطی پیانو نیز اینجا را مشاهده بفرمایید

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *